پایانامه ارشد در مورد : بررسی تاثير عوامل بازاريابي اجتماعي بر ارزش نام تجاري بانك ملي از ديدگاه مشتريان ( مطالعه موردي شعب بانك ملي خراسان شمالي)

دانلود پایان نامه

دانلود پایانامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد :  مطالعه تاثیرعوامل بازاریابی اجتماعی برارزش نام تجاری بانک ملی از دیدگاه مشتریان (مطالعه موردی شعب بانک ملی خراسان شمالی)

تکه ای از متن پایان نامه :

3)در نظر داشتن رقابت:در نظر داشتن اصل رقابت و درك بازار رفتار مورد نظر، رمز موفقيت در بهره گیری از ديدگاه بازاريابي اجتماعي می باشد .فهم درست از ايده ها و رفتارهاي رقيب و بالابردن ميزان منافع رفتار مورد نظر و يا كاستن از ميزان هزينه ها و موانع دستيابي به آن، بازار رقابت را به نفع محصول يا خدمت تغيير خواهد داد

 

 

جدول (2-3)ویژیگی های کلیدی بازاریابی اجتماعی(اندریسن،1384 ،29)

 

1)رفتارمصرف کننده اصل موضوع می باشد

2)برنامه ها بایستی مقرون به صرفه باشند.

3)همه راهبردها با مشتری آغاز می گردد.

4)مداخله ها شامل چهارمفهوم (چهارp ) هستند:محصول قیمت مکان وتبلیغ.

5)پژوهش بازار برای طراحی پیش آزمایی وارزیابی برنامه های مداخله ضروری می باشد.

6)بازارها دقیق تقسیم بندی شده اند.

7)رقابت همواره تشخیص داده می گردد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-10-بازاريابي اجتماعي در حوزه سلامت:

از اواسط دهه هشتاد میلادی که فعالان عرصه سلامت نیز به بهره گیری از دیدگاه بازاریابی اجتماعی علاقمند شدند وبطور جدی برای حل معضلات سلامت عمومی وارد این عرصه شدند واز سال 1985 که ریچارد مانوف با اظهار جزئیات بهره گیری از دیدگاه بازاریابی اجتماعی در حوزه سلامت ازآن به عنوان “ديدگاهي منظم و سازمان دهي شده براي ارتقاي سلامت عمومي و ارتباطات ” دانست.

برنامه های مداخله ای مبتنی براین دیدگاه به حل بسیاری از معضلات سلامت کشورهای جهان سوم کمک بسیاری کرده می باشد.درمان بیماری های اسهالی کودکان با ترویج بهره گیری از مایع درمانی خوراکی وترویج روش های پیشگیری از بارداری موفقیت هایی بودکه باعث گردید تا فعالان عرصه سلامت در سایر برنامه های خود نیز به دیدگاه بازاریابی اجتماعی توجه نمایند.ترویج تغذیه سالم و ارتقای رفتار تغذیه ای، ترویج تغذیه با شیرمادر، پیشگیری

 مطالعه تاثیرعوامل بازاریابی اجتماعی برارزش نام تجاری بانک ملی از دیدگاه مشتریان (مطالعه موردی شعب بانک ملی خراسان شمالی)

برای دیدن تکه های بیشتری از این پایان نامه و دانلود فایل پایان نامه با فرمت ورد ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک پایین صفحه

پایان نامه ارشد: مطالعه تاثیر عوامل بازاریابی اجتماعی برارزش نام تجاری بانک ملی از دیدگاه مشتریان