دانلود پایانامه کارشناسی ارشد در رابطه با : بررسی تاثير عوامل بازاريابي اجتماعي بر ارزش نام تجاري بانك ملي از ديدگاه مشتريان ( مطالعه موردي شعب بانك ملي خراسان شمالي)

دانلود پایان نامه

دانلود پایانامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد :  مطالعه تاثیرعوامل بازاریابی اجتماعی برارزش نام تجاری بانک ملی از دیدگاه مشتریان (مطالعه موردی شعب بانک ملی خراسان شمالی)

تکه ای از متن پایان نامه :

بررسي چهار بسيج همگاني نتيجه گرفت که: “با کمک فنون بازاريابي مي توان يک موضوع اجتماعي را به مخاطبين فروخت” .

بهره گیری مي کند . مقايسه ترغيب مردم به مسواک زدن  براي پيشگيري از پوسيدگي دندان و تبليغ نوع خاصي از خمير دندان اين تفاوت را آشکار مي سازد.

در طي سه دهه اي که از عمر اين بحث مي گذرد، پيشرفت هاي قابل ملاحظه اي در حوزه بازاريابي اجتماعي رخ داده می باشد كه باعث شده اين رويکرد در عرصه علوم اجتماعي جدي تر گرفته گردد. در حال حاضراز اين ديدگاه به عنوان” فرآيندي برنامه ريزي شده براي تاثير گذاري روي رفتار اختياري گروه مخاطب جهت نيل به يک هدف اجتماعي” ياد مي گردد.

فعالان عرصه سلامت از اواسط دهه هشتاد ميلادي به طور جدي وارد اين حوزه شدند و” ريچارد مانوف” در سال 1985 با ذکر جزئيات بهره گیری از ديدگاه بازاريابي اجتماعي در حوزه سلامت از آن به عنوان “رويکردي منظم و سازمان دهي شده براي ارتقاي سلامت عمومي و ارتباطات ” يادکرد . آشنايي آموزش دهندگان سلامت و صاحبنظران ارتقاي سلامت کشور با مفاهيم اساسي  بازاريابي اجتماعي و  کاربرد آن در حوزه سلامت مي تواند روزنه ای جديد و تاثيرگذار درپيش روي تامين،  حفظ و ارتقاي سلامت جامعه باز نمايد.(محمدی و رفیعی فر،1384،183)

2-7-تفاوت بازاریابی تجاری با بازاریابی اجتماعی:

بازاریابی تجاري و اجتماعی تفاوت ذاتی با یکدیگر دارند.می توان در تعریف بازاریابی تجاري گفت که فعالیتی انسانی در جهت ارضا نیازهاي افراد از طریق فرایند مبادله می باشد .اما بازاریابی اجتماعی تنها به تامین نیازهاي جسمانی و مادي شناخته شده افراد اکتفا نمی کند در این حوزه علمی جدید کوشش می گردد با بهره گیری از فنون بازاریابی تجاري راهکارها و بدیل هاي مناسبی براي حل معضلات و مسائل اجتماعی ,پیشنهاد و اهداف و مقاصداجتماعی نظیر ارتقا سطح بهداشت و رفاه مشتري در جامعه ترویج داده گردد به اظهار دیگر بازاریابی اجتماعی تنها ارضا نیازها و خواسته هاي افراد اجتماع را از طریق فرایند مبادله موردتاکید قرار نمی دهد , بلکه هدف و مقصد بالاتري دارد و آن این می باشد که بر رفتارهاي فردي و اجتماعی تاثیر بگذارد. وظیفه بازاریابی اجتماعی این می باشد که به جلب ترغیب مشتریان به خرید بیشتر کالاها و خدمات تولیدي این نکته را بیاموزند که مردم چه کالاهایی را بایدبخرند و نیازها و خواسته هاي اصلی آنها چیست .بازاریابی اجتماعی خدمت به عموم مردم ومبنایی براي ارئه خدمات و امکانات رفاهی می باشد. (رحیمی،1389،109)

 مطالعه تاثیرعوامل بازاریابی اجتماعی برارزش نام تجاری بانک ملی از دیدگاه مشتریان (مطالعه موردی شعب بانک ملی خراسان شمالی)

برای دیدن تکه های بیشتری از این پایان نامه و دانلود فایل پایان نامه با فرمت ورد ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک پایین صفحه

پایان نامه ارشد: مطالعه تاثیر عوامل بازاریابی اجتماعی برارزش نام تجاری بانک ملی از دیدگاه مشتریان