دانلود پایانامه ارشد : بررسی تاثير عوامل بازاريابي اجتماعي بر ارزش نام تجاري بانك ملي از ديدگاه مشتريان ( مطالعه موردي شعب بانك ملي خراسان شمالي)

دانلود پایان نامه

دانلود پایانامه

عنوان کامل پایان نامه کارشناسی ارشد :  مطالعه تاثیرعوامل بازاریابی اجتماعی برارزش نام تجاری بانک ملی از دیدگاه مشتریان (مطالعه موردی شعب بانک ملی خراسان شمالی)

تکه ای از متن پایان نامه :

.رضایت مشتری،مهمترین اولویت مدیریتی در مقابل‏ اهداف دیگری زیرا سودآوری،سهم بیشتر بازار،توسعه‏ محصول و…می‏باشد.

6.ارزشمندترین داریی هر سازمان اعتماد و اطمینان‏ مشتریان می باشد.

7.انتخاب مشتری دایمی و وفادار،تنها شرط بقای دایمی و استمرار فعالیت‏های کارآمد هر شرکتی می باشد.

8.مدیران ارشد بایستی شخصا الگوی پایبندی در قبال‏ رضایت مشتری باشند.

9.برای جلت اعتماد مشتریان،کمتر از توان خود قول‏ بدهید و بیشتر از قولی که داده‏اید،اقدام کنید.

10.معادل 98 درصد مشتریان ناراضی،بدون شکایت به‏ سمت رقبا می‏روند.

11.احتمال این‏که مشتریان ناراضی کاملا راضی(شاد)مجددا از شرکت شما خرید کنند،شش برابر مشتریان فقط راضی می باشد.

12.گوش دادن به شکایت مشتری،90 درصد کار می باشد و حل کردن آن هفت درصد و پیگیری برای اطلاع از راضی شدن‏ مشتری هم سه درصد دیگر می باشد.

یکی از علل نارضایتی مردم‏ کشورمان از سازمان‏های‏ خدماتی،این می باشد که‏ اینگونه سازمان‏ها توقعاتی‏ را ایجاد می‏کنند که قادر به‏ ارایه مطلوب و به موقع آنها نیستند.98 درصد مشتریان‏ ناراضی،بدون شکایت به‏ سمت رقبا می‏روند.(یامینی،1385،24)

2-45-تعریف مشتری‏مداری‏:

تعاریف مختلفی از مشتری مداری ارائه شده می باشد که اصل بنیادین همه آنها قرار دادن مشتری در کانون توجه استراتژیک سازمانهاست.بعضی تعاریف مشتری‏مداری به‏ توضیح زیر می باشد:

شاپیرو [1](1988)مشتری‏مداری عبارتست از نشر اطلاعات مربوط به مشتریان در کل سازمان، تدوین استراتژیها و تاکتیکهایی برای رفع نیازهای بازار به شکل عملی و از سوی تمام‏ بخشهای سازمان و دستیابی به احساس تعهد همگانی نسبت به اجرای برنامه‏های‏ اتخاذ شده.

امروزه سازمانها در محیطی پویا،پرابهام و متحوّل فعالیّت می‏کنند.یکی از بارزترین‏ ویژگیهای عصر حاضر،تغییرات و تحولات شگرف و مداومی می باشد که در شرایط اجتماعی و فرهنگی(نظیر تحولات در طرز تفکر،ایدئولوژی،ارزشهای اجتماعی)، سیاسی،اقتصادی،فناوریکی و فراملی آنها روی می‏دهد.از طرف دیگر یکی از[1] Shapiro

 مطالعه تاثیرعوامل بازاریابی اجتماعی برارزش نام تجاری بانک ملی از دیدگاه مشتریان (مطالعه موردی شعب بانک ملی خراسان شمالی)

برای دیدن تکه های بیشتری از این پایان نامه و دانلود فایل پایان نامه با فرمت ورد ، خرید و دانلود آنی فایل متن کامل با فرمت ورد می توانید به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید:

 دانلود از لینک پایین صفحه

پایان نامه ارشد: مطالعه تاثیر عوامل بازاریابی اجتماعی برارزش نام تجاری بانک ملی از دیدگاه مشتریان