پایان نامه درباره رفتار انسان، شناخت علم

دانلود پایان نامه

نمرات آموزش مجازي حسابداري به حقيقت پيوسته است.

3- آموزش مجازي:
در سال (1997 )يک مرکز داخلي آمريکا براي آموزش مجازي آماري را ارائه داده بود که فقط يک سوم از مؤسسات آموزش عالي آموزش مجازي را پيشنهاد کرده بودند. در (1999) محققان ادعا کردند که( 85%) از دانشکده ها و دانشگاهها در سطح پيشنهاد مقدماتي تدريس آموزش مجازي هستند و رقابتهاي آموزش مجازي به وسيله آنها هموار شده است (2002).
خيلي از دانشکده هاي مدرن غيرسنتي و دانشگاهها انتظار داشتند که پيشنهادات رقابت هاي مختلف آموزشي و تماما در آموزش مجازي باشد. و اما امروزه انتطارات فراتر از رتبه دادن يا نمره دادن دانشکده ها مي باشد که چگونه آن ها در رقابت هاي آموزش مجازي نمرات را مشخص مي کنند.
در سال 2005 در ايالات متحده يک گزارش تاييد شده وجود داشت که آموزش مجازي به وسيله آلفرد اسلوان تأسيس شد و به وسيله گروه تحقيق باب سون که با دانشکده ها مشارکت داشتند هدايت و انتقال يافت و در گزارش سالانه خودشان يک وضعيت از آموزش مجازي به آموزش عالي ايالات متحده ارائه کردند که آموزش مجازي و هم آموزش سنتي در دو نوع کوچک يا بزرگ از برنامه ها و رقابت ها رخنه دارد.
گروه تحقيق باب سون يافته هاي خودشان را به صورت ذيل ارائه کرده اند:
1- ثبت نام آموزش مجازي يک نرخ بالاي 10 ساعت را نشان مي دهد که اين موضوع به وسيله مرکز داخلي آموزش حسابداري عمومي تاييد شده است.
2- 63% از مدارس که کلاسهاي چهره به چهره دوره ليسانس حسابداري داشتند پيشنهاد کردند که به آموزش مجازي تبديل شود.
3- از ميان همه مدارسي که پيشنهاد كلاس هاي بازرگاني چهره به چهره را داشته اند 43% نيز پيشنهاد کرده اند که آموزش برنامه هاي بازرگاني به صورت مجازي باشد.
در مطالعه ديگري که توسط اسلوان ضمانت داشت گزارش خود را اينطور تعريف کرده بود:
از آموزش مجازي در ايالات متحده سال 2006 يک گزارش توسط گروه تحقيق باب سون که با دانشکده ها در ارتباط بوده است نتيجه گيري شده بود که اهميت وسعت آموزش مجازي در ميان مؤسسات آموزش عالي ايالات متحده گزارش شده است که برخي يافته ها نيز به صورت ذيل بوده اند:
1- تقريباً 000/200/3 دانشجو در رقابت آموزش مجازي سال گذشته منتهي به ترم آخر 2005 ثبت نام کرده اند و تعداد 000/300/2 نفر هم در سال گذشته گزارش شده بود.
2- در ترم هاي جاري رقابت آموزش مجازي 000/800 نفر اضافي ثبت نام كرده بودند .
3- دانشجويان مجازي مانند لباس کار بدن دانشجو در مقابل فشار سخت دوره ليسانس هستند.
4- مؤسسات آموزش عالي گزارش ثبت شده اي از رشد آموزش مجازي دارند که اين رشد ناشي از رشد عددي و هم درصدي مي باشد و آن رشد زماني اساسي تر مي شود که اساتيد و دانشجويان به وسيله فاصله فيزيکي و تکنولوژي كاملا جداگانه هستند.
اينترنت مبني بر کلاسهاي درس نقش هاي اساسي را در مسير آموزش افراد دارد چنانچه قبلاً مسير آموزش نيز ويدئوها بودند . شناخت کلاسها نيز شباهت به رقابت هاي شتر با برجستگي ديررس قرن نوزدهم دارد. تکنولوژي هاي گذشته نيز راديو و تلويزيون بوده اند اما امروزه اينترنت فاصله و مسير آموزش را براي خيلي از مردم در فضاهاي گسترده دگرگون ساخته است.
لي ويز(1993) يک مطالعه قبلي و گذشته را در آموزش مجازي هدايت کرد. اين مطالعه ضمانتي براي شناسايي مبارزات و علاقه مندان به آموزش مجازي مي باشد. زمانيکه تدريس کلاسها در دانشگاهها برسر اختلافات بين تعليم دادن کلاسهاي مجازي و سنتي متمرکز شده بودند مبني بر اين گواه مي باشد. مطابق بررسي پان(2004) صفحه گستر وب مسير آموزش را بر مبناي ترکيب بندي ايده آل از آموزش خود انفعالي و اثر بخش آماده مي کند صحبت ها و گفتگوهاي مجازي، نگهداري ايميل و تشريک مساعي يک حس خوب از جامعه را براي دانشجويان فراهم مي کند. پان(2004) بيان کرد که آموزش مجازي مي توان چندان خوب يا از نظر کيفيت چنان بهتر باشد که در جلسات کلاسها يک يا چند گواه تحقيق از بحث و مذاکره وجود داشته باشد. آماده کردن کيفيات مختلف آموزش مجازي در يک ابزار آلات با چندين مقياس کنترل کيفي موافقت گفته هاي پان مي باشد.
4- مدارس اختصاصي در ايالات متحده :
اين خيلي مهم است که مالکيت مؤسسات خصوصي مورد بحث قرار بگيرد زيرا که آنها بخش بزرگي از بازار آموزشي را ثبت نام مي کنند.
با فرض اينکه شرکتهاي عالي و بزرگ مبارزه بازاريابي و سرمايه لازم سرمايه گذاري را براي رشد نقدينگي دارند. دورنماي بازار اختصاصي رشد سودي بين 14 تا 15% در سال 2007 بوده است و براي رسيدن به درآمد سالانه 20 بيليون دلاري در حال تلاش و رقابت هستند.
کالج هر(2005) اعتقاد داشت که چشم و هم چشمي نيز در مؤسسات خصوصي وجود دارد تا آنها شناخت بهتري از دانشجويان و مشتريان خود داشته باشند و مؤسسات خصوصي نيز نيازهاي خود را از زمان ثبت نام دانشجويان براي حفظ مشتريان برابر و يکسان مطرح مي کنند و از درآمد اجاره براي استمرار برنامه ها کمک مي گيرند.
تا تابلوي نمايشي تبليغاتي با قابليت هاي اينچنيني جذب کنند: آراستگي يا وضع ظاهري، اتاق براي اساتيد، صحبت و سمينارهاي زنده ويدئوئي و دسترسي نامحدود به کتابخانه ها و کتابخانه هاي مجازي نامحدود ديگر و وسايل نوشتن واقعي که هرکدام به دانش آموزان و دانشجويان کمک مي کند که نوشته هاي خود را اصلاح و بهبود بخشند و از معلم خصوصي مجازي نيز استفاده کنند.
با خيلي از فرض ها سازمانهاي خصوصي تلاش مي كنند كه براي حفظ دانشکده اثربخش و حضور شخصيت ها در محيط آم
وزش مجازي در صورت کلاس درس را با حداقل تعداد روزهاي هفته برگزار كنند. به وسيله ترسيمات فوق برنامه براي دانشجويان فرصتي را براي تصميم گرفتن انتشارت، پرسشها و جوابها، و مراقبت کردن از واکنش هاي کيفي را براي همه اوقات فراهم آورند. برخي از مدارس خصوصي نيز شرکتهاي عمومي هستند که زيرفشار سخت اداره کردن سهامداران يا سرمايه گذاران ويا موجودي کالاي بازار مي باشند.
5- اعتبار قانوني مدارس خصوصي:
مطابق دو مطالعه که توسط اسلوان جريان داشت نشان داد که رشد دادن دانشجويان به وسيله نمره دادن مي باشد و آموزش مجازي در ايالات متحده در سال 2005نمره و رتبه نيز داشته است. آموزش مجازي در سال 2006 اعتبار قانوني پيدا كرده است و برنامه هاي آموزش مجازي رشد بالايي را در اين سالهاي اخير داشته است و برنامه هاي آموزش مجازي مورد قبول همه واقع شده است همچنين از روش معمول توجه کردن به مدارس براي سودبخشي موافقت کرده بودند. در اندازه هاي فرصت دهي، نيز براي کيفيت و تمديد کردن آموزش مجازي در ايالات متحده 2002 و 2003 يک گزارش عمومي به وسيله اسلوان منتشر شد که مؤلفان تاکيد داشته اند که بيشتر دانشجويان هم زماني را ترجيح مي دهند و موسسه و مؤسساتي که آموزش مجازي را پذيرفته اند روشهاي تحويلي توجه شده بيشتر و گسترده تري را در آينده نزديک ارائه خواهند داد.
باير (2006) يادداشت کرده بود که اعتبار بخشي براي دانشجويان خيلي مهم است زيرا آنها مي خواهند که اعتمادهاي کارفرمايان خود را جلب کنند تا اين برنامه هاي آموزش مجازي را به رسميت بشناسند.
بنابراين آموزش مجازي براي جامعه سودآور است و دانشجويان آرام موارد باورکردني و اطمينان را جستجو مي کنند هرچند که برخي دانشجويان از جريان يافتن نمرات آموزش مجازي عقب مي مانند. هرجا که جزر و مد وجود داشته باشد حقانيت و درستي بيشتري براي برنامه هاي آموزش مجازي نمايان مي شود. اگر يک دانشكده تعهد نامه نداشته باشد اينطور برداشت مي شود که از نظر اعتباري فقير است پس کارفرمايان مجبورند که دانشجويانش را استخدام نکنند و يا بيشتر مورد توجه و رسيدگي قرار دهند.
6- آموزش مجازي آسان:
کن ويلز، هالتون، اسوانسون (1998) عقيده داشتند که مربيان و اساتيد قطعاً آرزو دارند که شناخت علم را انتشار دهند اما آنها براي راهنمايي آمده اند که به دانشجوياني که شناخت لازم را به وسيله تکنولوژي مساعدت شده است بدست آورده اند كمك كنند . مطابق بررسي کنولز(1984) رقابت هاي مسير آموزش تاکيد داشتند که اين محيط ها دانشجوسالاري باشند و هم چنين با محيط استاد سالاري مخالفت شده بود مدل متداول اين نوع روشها را مي توان در کلاسهاي درس سنتي يافت. کارزلي (1998) اظهار کرد که هيچ استاد يا کارشناس متخصصي چگونه در لحظه کنفرانس يا سخنراني در يک گروه آموزش مجازي مي تواند لحن و آهنگ خود را خارج از آن چيزهايي که تمرين کرده است سرعت بخشد.
7- آموزش دانش آموزان مجازي بالغ:
آموزش افراد بالغ يک پويايي و حادثه طبيعي پيچيده است که لازمه شناخت فرآيندهايي از آموزش و نيازهاي آمادگي دانش آموزان و زمينه هاي لازم آن مي باشد و ثبت نام دانشجويان بالغ منعکس کننده تعهدات آنها به وسيله آموزش عالي براي دسترسي بيشتر به نيازهاي عمومي مي باشد. زنان درصد بيشتري از دانش جويان بالغ را از آن خود ساخته اند که اين يک تهديد مي باشد و زنان تعدادشان بيشتر از حد تصور مي باشد و به طرف اين نرخ رشد تندتر حرکت مي کنند و بيشتر دانشجويان بالغ يک دوره كه بررسي شده بودند ( 85%) آن دوره مسئول و يا داراي سمت اداري بوده اند که براي اهداف کليدي خود ثبت نام کالج را انجام داده اند.
از آن زمان که شناخت اثربخشي ها فرض شد ساختن شکل تجربه قديمي تر از افراد بلوغ انتظار نيست و براي آموختن اثربخشي ها مي توان از ميان اساتيد با تجربه و هم چنين مذاکره و يا حل کردن مسئله و يا هرکدام که مورد استفاده تجربيات قديم بوده است استفاده کرد. براي آفريدن يک محيط آموزشي اثربخش که دانش آموزان آن گرفتار شده اند مي توان از ميان تشويق و تحريک دانش آموزان براي دنبال کردن اهداف نهايي ايشان استفاده کرد آن معمولاً باورکردني است که يک سطح عالي از اثربخشي بين يک مسير دانش آموزي و استاد چندان خوب از ميان همه مسيرهاي دانش آموزي بهتراست وکلاسهاي ويژه مسلماً مي تواند تجربه گرانتر دانش آموزان و رضايتمندي دانشجويان را فراهم کند.
در تحقيقات قبلي تاييد شده بود که اثربخشي در آموزش مجازي يکي از مهمترين اهداف و عوامل اساسي در تعيين کردن موفقيت يک رقابت مجازي مي باشد و اثربخشي هاي خوب طراحي شده نه فقط ارضاء کننده آموزش راضي کننده مي باشند بلکه آنها مي توانند راهنمايي، واکنش را براي دانش آموزاني که آموزش مجازي را دوست دارند آماده کنند.
مورد ديگري که رسيدگي شده بود فرصت اثربخشي است زيرا مسيرهاي آموزش اثربخش رشد شرح داده شده اي دارند و شکل هاي مختلف توانايي ها قاطعيت پيدا کرده اند در خيلي از مطالعات که خيلي از محققان آنرا بررسي کرده اند برخي از مطالعات ادعا کرده اند که دانشجويان به سطوح عالي گزارش مي دهند و دانشجويان آموزش ديده در محيط آموزش مجازي بايد به سطوح عالي نيزگزارش دهند در يک گزارش دستي خيلي از محققان روش مشارکتي آموزش دانشجو-دانشجو رابه کار برده بودند و در آن اهميت بيشتر اثربخشي ها را در مسير آموزش مشاهده کرده بودند آنها گمان کرده بودند که روش دانش آموز-دانش آموز بلند کردن تجربه آموزش دانشجويان براي سطو
ح عالي خواهد بود.
زاهو ولي و تن (2005) بر اين دلالت داشتند كه اثربخشي کليد ترکيب کننده اثرگذاري مسير آموزش است زيرا که رفتار انساني با تکنولوژي سودمندي بيشتري را براي آموزش دانشجو به دنبال دارد.
هانج(2002) يادداشت کرده بود که بايد خواسته هاي دانش آموزان بالغ در جمع آوري اطلاعات براي دختر يا پسر بلافاصله مفيد باشند. دانش آموزان بالغ احتياج دارند که براي آموختن و مهارتها گزارش دهند وآن را براي تجربه کاري خودشان و يک زندگي واقعي به كار ببرند و محيط آموزش بايد مبني بر محيط هاي آموزش معني دار وبا شناخت صحيح صورت گيرد. گروههاي مذاکره مجازي توصيف شده اند و نيز مصحح مبناي موضوعات پرسشهاي تمرکز يافته هستند و تشريک مساعي زيادي دارند و اين توانايي ها را براي کاربرد گزارشات و براي اهداف دانش آموزان بالغ وقتي که آنها وارد آموزش عالي شدند را لازم دارند.
تجربيات زندگي دانش آموزان بالغ به آنها اجازه مي دهد که به آوردن اطلاعات براي کلاس درس و دنياي تجاري به محل کار بروند و 40 يا 50 يا 60 ساعت کار در هفته داشته باشند. آيا يک استاد نمي تواند ببيند از ميان کار تجربي يا از ميان فعاليت کلاس درس کدام مفهوم کاربردها اثربخشي بيشتري دارد. رقابت هاي آموزش مجازي هرچند که هميشه و هرکجا موجود هستند اما دانشجو بايد به اينترنت دسترسي داشته باشد.و موفقيت دانشجويان در نيازهاي آموزش مثبت و راست دسته بندي شده اند و مبارزه کردن دانشجويان و انگيزه دانشجو براي کامياب شدن آنها صورت مي گيرد. و مساعدت و کمک دانشجويان بالغ در توانايي خودشان براي کاميابي و موفقيت در آموزش عالي انجام مي شود.
8- شيوه هاي آموزش افراد بالغ:
جيمز و گاردنر(1995) شيوه هاي آموزش را اينطور تعريف کردند، هرکدام از طريقه هاي آموزش که بيشترين اثربخشي را بردانش آموزان داشته باشد مانند مشاهده، فرآيندها، ذخيره کالا و يادآوري هر آنچه که باعث آموختن آنها شود و بيشتر محققان توافق کرده اند که شناخت سبک هاي آموزش زياد اثربخش، معلم چندان خوب نيز مي تواند به شناسايي دانش آموزان و آموزش استراتژي کمک کند.
بروک فيلد(1986) موارد ذيل را مشخص كرده بود :
دانش آموزان بالغ حالت خود انفعالي و خودمفهومي از استقلال فعلي خود دارند و انتخاب آزادي آنها در آموزش استراتژي خيلي مهم است و به نظر مي رسد که بيشترين اهميت براي دانش آموزان بالغ حس استقلال داخلي مي باشد . مشکلات آموزش افراد بالغ وقتي است که دانش آموزان بالغ مي خواهند که استقلال بيشتري را در آموزش خودشان داشته باشند اما اين فرصت ها به وسيله دانشكده ها تکذيب شده بود.
خيلي از تئوري ها در آموزش دانشجويان رشد دارند اخيراً تصديق و ثابت شده بود که شيوه هاي آموزش افراد بالغ به طور جداگانه و بدون حضور افراد انجام مي شود. در گذشته نوشتن و دانستن عاريه بود که به افراد بالغ آموزش داده مي شد و مانند آموزش بچه ها راههاي يکسان و يکنواخت وجود داشت. کن ولز(1980) گاهي اوقات در آموزش پدر تئوري آموزش افراد بالغ ناميده مي شد زيرا که او يکي از افرادي بود که آنرا به رسميت شناخته بود و براي شناخت و بي نظير بودن آموزش دانش آموزان بالغ از اين تئوري و از وسايل تعليم و تربيت استفاده کرده بود.
کن ولز (1980) بعداً به طور اساسي تئوري خود را توسعه داد و چهار فرض کليدي ذيل را براي اثبات اين تئوري ارائه کرد:
1- اساتيد براي

دیدگاهتان را بنویسید